[silindi] 2.5 tog uyku tulumu aldım bugün ilk denememiz içine uzun zıbın pijama giydirdim ama içim rahat değil hiç üstünü örtmeme meselesine ya ayakları üşürse ya ince geldiyse ahh anne yüreği örtmek istiyorum sanki üstü açık üşüyo gibi hissediyorum 🤦🏼♀️
Tubade [silindi] eviniz kaç derece oluyor ki 2,5 tog zaten kalın içinede giydirmişsiniz, mesela bizim evimiz 23 derecede sabit şuan doğalgazıda açtık ama ben kızıma 1,7 tog giydiriyorum içine kısa kollu zıbın sadece
Yesillimon [silindi] 2.5 tog kalin içine sadece sifir kol citcitli giydirmen yeterli yoksa çok terletir yaşadığın yer çok mu soğuk
Arasinannesiiiii [silindi] bende uyku tulumu araştırıyorum ama 2.5 tog 18 derecede falan giydirilir diye okumuştum fazla kalın terletir bu sefer terden üşür ve Allah korusun hasta olur içini çok kalın giydirmeyin
[silindi] Yesillimon evet soğuk 21 derece ev şu an ama ona bile içim rahat değil diyorm örtsem mi üstünü
zeytingozlusaremm Ev 22 derece 1 tog giydiriyorum. Sadece içine çıtçıtlı body sabahlaır sıcacık uyanıyor benim kız sıcagı hiç sevmiyor hiç 🙈
[silindi] zeytingozlusaremm bende çok seviyorm ve hiç ısınamıyorum sanıyorum oğlum benim gibi üşüyo aslında vücudu sıcak ama ayakları açık diye içim içimi yiyor
Emneft Ya benim aldıgım zıbının içinde tog falan yazmıyo ama baya kalın yorgan gibi uzun kollu zıbın giydiriyorum birde altına uzun ince pijama şimdilik gayet iyi oluyo kızım biraz daha büyük 5 yasında o sadece atlet ve kilotla gıyıyo üşümüyo şimdilik
Marinedeniz [silindi] bn corap giydiriorum ama siz 2.5 tog icine uzun kol zibin abartmissniz bnce.. eviniz kombili mi
zeytingozlusaremm [silindi] vücudu sıcaksa hiç dert etmeyin üşümüyordur özellikle batın bölgesi sıcaksa tamamdır kullandığınız tog yüksek zaten birde terlemesin yavrucak ayakları patikli değil sanırım onlar daha kullanışlı oluyor
Damlaakin Marinedeniz İstanbul da mı yaşıyorsunuz bende aynı giydiriyorum çorap giydirmiyorum çıkarıyor
Grlnl [silindi] dikkat edin bende 2.0 tog vardı çocuğum sürekli terliyormuş. Teride soğuyormuş 🤷🏼♀️ Tulumu rafa kaldırdım şimdilik. Normal örtüyorum içim hiç tahat değil ama üstünü yüzünü kapatacak diye
Yesillimon [silindi]😂 Kiz çocuğu kan ter içinde birakacan terlerse teri sogur hasta eder Allah korusun
Yazannesi1 [silindi] kız Allah seni 🤣🤣🤣 yaşadığım ülkede -10 derecede 5 aylık bebeler sokakta uyuyo sen hala battaniye peşindesin 🤣
[silindi] kenankaan ahh ahh keşke beynim sussa farkındayım aslında da beynim susmuyor içimden diyorm donacak çocuk ayakları açık