[silindi] allaaahh benim bebeyi görseniz demek ki 😂😂😂 ben de bu üşüme konusuna bir gıcıklık var, ne olursa olsun yok o üşümez diyorum 😂 ev 22 derece 0.5 tog içinde uzun kollu zıbın ve pijama altı var tek ince kat giydiriyorum. Çorap yok bişey örtmüyorum🤷🏻♀️ siz evinizin ısısına uygun tog değeri kullanmıyorsunuz. Aşırı kalın tulumunuz bilemedim nasıl olur. Terlemiyor mu merak ettim 🤭