ZekiBerat622 ben de kullanıp memnun olanlardanım. Kızım çok hareketli bir bebek ve sürekli yürümek istiyordu,elinden tutup yurutecez. Bu gün boyu böyleydi. Hiç bir şey yapamaz hale gelmiştim. Yürüteç kullanmaya başlayınca hem kızım hem de ben rahat ettim. Zaten toplasan en fazla iki ay kullandım, sonra tutunup yürümeye başladı zaten