ZekiBerat622 Merhaba anneler 9 aylık oğlum var yürüteç kullanmalı mıyım faydası veya zararları var mıdır çok kararsızım
Muhasebeciana ZekiBerat622 doktorlar cok zararli olduklarini soyluyorlar ayrica biri benim biride esimin kuzeni birinin erkek birinin kizi var kuzenlerimizin ikiside bin pisman hatta esimin kuzeni Allah belasini versin bu yurutecin dedi ikisi kullandiklarina cok pismanlar biz hic almadik kullandirmadik yurume arkadasiyla yuruyor kizim 1 yasinda herkesin kendi tercihi herkesin kararina birsey diyemem ama cevremdeki kullanan yakinlarimiz bin pismanlar
Mbal ZekiBerat622 ev kazalarının en büyük sebebi yürüteç. Daha öneren doktor görmedim. Güncel anne var çocuk doktoru instagramda. Yürüteç postuna bakarsanız vaz geçersiniz zaten almaktan.
Tuba ZekiBerat622 Faydası yok zararı var ama kullanmak istiyorsanız 10-15dk kadar koyabilirsiniz. Koyduğunuz zaman ama yanında olmalısınız kaza falan olmaması için.
Deletedmom5284 Ben aldım ama sırf hevesten, almasam da olurmuş, zaten zararlı diye doğru düzgün bindirmedim
ZekiBerat622 Muhasebeciana teşekkür ederim aslında bende pek sıcak bakmıyorum da yani bi denesemmi dedim oğlum ayaklarının üstüne basmıyor mesela kollarından tutunca acaba onuniçinde basar mı diye kararsız kaldım
didemblr Muhasebeciana neden pismanlar acaba ben de almadım pişman olurum diye çünkü zararlı diyor doktorlar
2maviboncuk ZekiBerat622 2oglum var büyük hep içindeydi çok mutlu oluyordu ama küçük oğlum asla binmek istemiyor. evet fazlası zarar ama o olmasa ben herhalde tuvalete bile gidemezdim 🙈
ZekiBerat622 2maviboncuk teşekkür ederim benimde büyük oğlum binince pek memnun olmuyordu sıkılıyordu içinde zararlı olduğunuzda duyunca zaten zorlamadım ama şimdi herkes biz bindirdik biley olmadı falan diyince bide artık çok zorlanmaya başlayınca acaba bi denesem mi dedim
2maviboncuk ZekiBerat622 Ben Bi zararını görmedim büyük oğlum çok severdi şuan 5yasinda Bi problemi yok.
ZekiBerat622 Deletedmom5284 pahalı olmasından değil alırım da içinde fazla kalır ilerde bi rahatsızlık çıkar falan diye
YesilbirAda ZekiBerat622 su yürüme arkadası diye bi aparat var fisher price ın falan en kötü onlara baksanız arastırıp
Muhasebeciana ZekiBerat622 yok canim her cocugun gelisimi farkli basar zamanla benim kizim 10 aylik olana kadar emeklemedi bile hep geri geri giderdi 😃 simdi emeklyerek kosturuyo resmen koltuklarda siralamaya basladi falan yavas yavas ayakta durabiliyo bikac sn zamani var yani
Deletedmom5284 ZekiBerat622 Ay yok ben o kadar bindirmedim,zaten biz hiç evde durmayız kızım dışarda büyüdü, yürütece ihtiyaç duymadım pek
ZekiBerat622 Deletedmom5284 ben çoğu zaman evdeyim büyük oğlum 1.sınıfa başladı ondan küçüğün oyalanması için 😅