didemblr Muhasebeciana neden pismanlar acaba ben de almadım pişman olurum diye çünkü zararlı diyor doktorlar
Muhasebeciana didemblr Valla benim kuzenimin esi parmak uclariyla yurumeye basladi dedi oyuzden bin pismaniz dedi yurutEce koymadan once kendimi elimizle tutup yurutuyoduk tam basiyodu ayaklarie yere dedi. Ama esimin kuzeninin esi 2 kez Allah bin belasini versin bu yurutecin dedi ama ne oldugunu soylemediler biraz herseyi gizlemeye bayilirlar cunku. Oyuzden iyiki almamissiniz sizde bizde hic almadik pisman degiliz yurume arkadasiyla cok guzel bi sekilde yuruyor zaten kizim 🧿
Yildizim01 ZekiBerat622 Canim evet zararlı ama benim ikizlerim de var katıyorum oğlum hareketsiz kafasını bile kaldiramaz ayakta tuttugumda direk boşluğa düşüyordu ama yuretece bir kattım 2 günü oğlum resmen yurutecle evi dolandı yemin ederim kafasını kaldırıp etrafa bakiyor önündeki oyuncaklarla oynuyor kızım ise zaten maşallah diyim çok hareketli 7 ayı doldurduk çok şükür dediğim gibi zararlı evet ama ablamın çocukları hep onlarla yürüdü cevremdekiler yani bilmiyorum ben katıyorum
Didem0601 ZekiBerat622 benimde oğlum 8 aylık ve ben kullanıyorum çok araştırdım okudum her yerde zararlı olduğu söylendi ama dikkatli ve kontrollü olduğu sürece bir sıkıntı olmaz diye düşündüm çünkü oğlum durmuyor ne yemek ne temizlik yapamıyordum bana bu yönde kolaylık sağladı en azından 10-15 dk olsa bi şekilde oyalanıyor:)
yusufum- Oğlum 10 aylık 2 aydır biniyor yararı çok zararda çok ama 10 15 dk oyalanıyor gün boyu içinde tutmuyorum hem onun için değişiklik oluyo gidebiliyor tüm odalara bende o sırada işlerimi halletmeye çalışıyorum 😊
didemblr Muhasebeciana maşallah. Teşekkür ederim ben de yürüme arkadaşı düşünüyorum kaç aylıkken aldınız acaba ayakta durabildigi zamandan itibaren mi
BarlasMomm ZekiBerat622 bizim doktorumuz onermedi. Yurume arkadasi ve oyun citimiz var. Bebegim 9 aylik oyun citi sayesinde kendi ayaga kalkip tutunarak yan yan gidiyor.
Dnz-kbr ZekiBerat622 banda hediye geldi ama kullanmyrm 9 aylık bnmde kızım bir iki defa tuvalette aglamsn diye yanıma koymştm ama hemen sklp aglıyor sevmiyor fakat zararlı dedikleri içinde pek koyasım yok ama çevrede koy bir zararı yok diyende çok bilemedik
Zeyneplena34 ZekiBerat622 İlk kızımda kullandimm hiçbir zararini görmedim. 10 aylıkken desteksiz yürüdü sayesinde. Şimdi 2. kızıma da kullanicamm kullandığınız ürün önemli ve ne kadar tuttuğunuz bebeği
Muhasebeciana didemblr canim biz ebebek indirimleri varken almistik ne zaman koltukta siralamaya dogru duzgun basladi ozamandan beri kullandirmaya calisiyodum simdi ben tutmadan kullanabiliyor birkac gundur . Benim kizim 10 aylik emekledi zaten
SaskinOrdeginAnnesi ZekiBerat622 6 aylıkken almıştık kızıma ondan öncesinde ayaklanmıştı koltuk kenarlarında geziyordu zaten ama ayagının birini öncesinde de içe ve yamuk basıyordu 7. Ay kontrolunde doktora gittiğimde kullanma dedi ve bıraktık . Parmak ucunda yürümesine ve yamuk basmasına neden oluyormuş .ama çok rahat ediyordum 2 hafta bindirdim kaldı 😅
curly_mom ZekiBerat622 benim oğlum da öyleydi, elinde tutunca yürümezdi kendini yere bırakıyodu 🤦🏻♀️ ben de bigün ayakkabı giydirip dışarda denedim yürüttüm, kedilerin arabaların hevesine yürüdü öyle 5 6 adım 🥲 hergün çıkardım öyle öyle alıştı🤗