eceunverkanra N2mikedi7 Evimiz merkezi sistem dun sordular yakalim mi diye yakin ne olacaksa olsun usuyoruz dedik🥲
Gulsenyilmaz N2mikedi7 afyona geldik bir haftadir yakiyoruz adanaya memleketten geldik ordada klima açıktı soğuk ayarda😄😄
Kusannesi N2mikedi7 yakmamak için direniyorum ama yakmalık olduk yani ev buzhane gibi 17. Kattayım alt katımda bos
N2mikedi7 Elif1010 idare eder şekilde bizimde ılık yani çocukları kalın giydirirsem pek sorun olmuyor gündüz ama akşamları daha serin oluyor yaktık gitti bugün gazamız mübarek ola😂