N2mikedi7 ketcapli_lahmacun gündüzleri burası da idare eder şekilde çok soğuk olmuyor ama akşam başlıyor iyice soğuk
Birprensesannesiii3850 Merkezi olduğu için daha yakmadılar maalesef🤦♀️elektrikli soba yakıyorum üstünü altını degistirirkn. Merkezi olmasa çoktan yakmistim
Mrsbayan N2mikedi7 Siirt hala sıcak doğal gaz için erken 🥰 bebeğim için kışlıkları çıkardım ev içi ve geceleri serin oluyor. Ama yakmak için erken 1 kasım da yakarım