nursocum bende hatayda yaşıyorum temmuzda 9 aylikken Diyarbakıra geldim aman yarabbim Allah yardımcınız olsun. koynumda buz tasidim arabanin klimasi sogutmadi yaa orası serin diye taş köprüye bi kahve icmeye gidelim dedik galiba Diyarbakırin en serin yeriymis ama yok yanii yandım resmen unutmycam bu anımı😊.. 9 aylık birinin gidebileceği yasayabilecegi yer değil orası. Her eve klima şart da şart yani😅 ama şunu söylemek istiyorum çok temiz memleket 😊 bahar ayında gelmek isterim