İstanbulda yaşıyoruz, gündüz evim guneş alıyor 26-27 dereceye çıkıyor şuan tişörtle duruyoruz dışarısı serin tabi, geceleri 23 derece gördüm yattığımız odada, kızıma uyku tulumu giydirmeye başladım henüz yakmıyoruz kombiyi bakalım çok sürmez haftaya başlarız gibi