Verem aşısında bizim hemşiremiz bebekten bebeğe değişiklik gösterdiğini söylemişti.Bazı bebeklerde kızarıklık yapar bazılarında yapmaz 1 sene sonra bile kızarıklık yapabilir ya da sivilce şeklinde çıkabilir dedi.Bizde de irin,kabuk vs olmadı hatta yaptırdıktan 2 ay sonra kızarıklık oldu sivilce gibi kırmızı yani önemli olan o asinin yapılması demişti bizim hemşiremiz