Gulsenyilmaz aşı tutma olayını verem aşısı için diyorlar. Benim oğlumda da su toplama kabarma veya herhangi bir iz olmadı. Doktora gittik herkeste olmayabilir büyük ihtimalle tutmuştur stres yapmayın dedi. Oğlum bu arada 15 aylık oldu, aşı izi falan yok yani.