Ysf-kn Oglununannes gelir benimki öyleydi hastaneye gittim açılma yoktu sabah 10 da aldılar içeri hormonlqrı uyarıcı bir fitil verildi ikindine doğru açılma akşama doğum oldu hadi git doğur gel 😁😁😁
sldmoom Oglununannes neyi sabaha bekliyorsun canım karnında bebegin var gerekirse numara yap sancim var diye Git hastaneye
Woody Oglununannes siz daha şimdiden boyleyseniz doğumdan sonrasini düşünemiyorum. Kocaniz bi zahmet annesini görümcesini susturup karısını bi hastaneye götürsün. Siz de pasif kalmayın. Doğumdan sonra her seye müdahale ederler. Çok aglarsiniz
Ysf-kn Oglununannes inşallah canım sağlıcakla doğsun glesin inşallah arada bakarım hesabına bugün yarın haberin gelir İnşallah 🥰🥰
Isbtlzmr Benimde sızıntı şeklinde suyum geldi o gün doğum yaptım sancı yoktu. Doktorumu aradım hastaneye gel hemen demişti. Sancı yok diye ihmal etmeyin hemen hastaneye gidin. Rabbim hayırlı doğum versin🥰
fgnrcp2704 Oglununannes benim öyle oldu 🤚 37+6 da geldi az az akıyordu hastane hemen yatış verdi ertesi gün doğum yaptım
Mavilimorcicek Oglununannes evet canım doğum ettiğim.gecenin sabahında kilodumda ıslaklık vardi su olduğunu anladım sızıntı şeklinde geliyordu akşamına nisan geldi ve gecesine doğurdum
fgnrcp2704 Oglununannes yazdıklarınızı okudum da çok büyük yanlış yapıyorsunuz kimseyi dinlemeden hastaneye gidin bian önce kendinizi düşünmüyorsanız karninizdakini düşünün o henüz küçücük oksijensiz kalır enfeksiyon kapar filan Allah korusun bian önce acile gidin ve yavrunuzu sağlıklı bir şekilde kucağımıza alın ❤️🌸
Oglununannes fgnrcp2704 zor oluyor biraz 9 ay oldu kazma vurdum fındık topladım dağ bayır demeden evin bütün işi boynumda yardımcı olan yok eşim yanımda değil gelemiyor ben düşünmüyor muyum bu günahsız çocuğu Rabbim görüyor ya açar bir kapı inşallah
sldmoom Oglununannes bence gülmeyin ve çözüm buysa yapın bise olursa Allah korusun o kadar şey yazılmış ben stres oldum
Oglununannes fgnrcp2704 anam sancım var dedim takan olmadı düzensiz ama şiddetli annemi arayacağım yarın gelsin 2 saatlik yol mesafesi o gelsin giderim