Fitifiti Oglununannes Tabi ki gelebilir. Doğum zamanı haftalarındasınız zaten. Mutlaka doktora gidin. Siz farketmeden amniyon sıvısı tamamen bitebilir.
Neslimm55 Oglununannes evet ağrılarınız ne durumda belirli aralıklarla sıklaşmaya başlıyor mu karın ağrısı
Oglununannes Fitifiti ah gidebilsem gideceğim de sancima bana kocam dan başka inanan yokki kaynana görümceye kalmışım bilenler bu ikiliyi iyi bilir
DenizSerap Benim de sızıntı gelmiş azar azar ama ben altıma kaçırıyorum sanmıştım ve suyum bitmişti hastaneye 39+3 te kontrole gittiğimde doktor söylemişti hemen yatış yapmıştım.
Bebek-annesi Oglununannes 37+4 de sızıntı ile suyum geldi doğuma öyle gittim ara ara aktı hep sıcak sıcak birden olmadı hep sızdı vakit kaybetmeden gidin hastaneye
Med Oglununannes Önce sızıntı geldi önemsemedim su değildir diye,yarım saat içinde suyum boşaldı. Sonraki gün doğuma girdim.
Fitifiti Oglununannes Ambulans çağırma imkanınız var mı? Aman diyim dikkate alın. Rabbim yardımcınız olsun inşallah
Egemeninannesi21 Oglununannes benim 38+4te geldi acile gittim yatisim verildi antibiyotik verdiler bütün gün ertesi gün doğum yaptım
buzlulimonata Oglununannes bbenim de önce camasirm islanmisti tuvalette farkettm ki sizinti seklinde yavas yavas geliyor. Sonra sofra hazirdi cikip yemek yedik benim ayaga kalkmamla fos diye filmlerdeki bosaldi😅