Siz olayin daha farkinda degilsiniz galiba ama gec kalmayin diye uyariyolar sizi. Hala kaynanam görümcem diyosunuz, napcaklar cikacak cocugun önüne mi durcaklar. Kimse yoksa yaninizda arayin ambulansi suyum geldi kendim gelemiyorum diyin. Allah korusun gec kalsaniz istediginiz kadar pisman olun, istediginiz kadar kaynanayi görümceyi suclayin olan olmus olur. Arayin gelsin en fazla ne yapabilirler