Kereminannesiii Emirkusunannesio devlette yaptırmadım özel bir sünnet kliniğinde yaptırdım istanbulda
Emirkusunannesio Kereminannesiii ben onu öbür arkadaşa sormuştum devlette anestezi ile yaptircam demiştide size zorluğunu sormustum bizimki fazla hareketli de nasil zaptettiniz siz sonrasında nasil oldu cok ağrısı falan oldumu
TugbAlperen Soe ben çok araştırdım klipsli sünneti hiç onermliyolar ileriki yaslar içinde doğru değil diye okudum o yüzden ben vazgeçtim klipsliden
Kereminannesiii TugbAlperen ne gibi sakıncaları varmış bende bayağı araştırdım ama olumsuzluklara denk gelmedim siz yazınca merak ettim
Kereminannesiii Emirkusunannesio biraz korktu iğne vurulurken bölgesel uyuşturuyorlar çünkü. Ağladı kalmak istedi. Ellerinden tuttuk. 20 dakika bir uyuşma süresi oldu. Sünnet kısmı çok kısa sürdü zaten. Korktu biraz ağladı. İlk gün hareket ederken kendini kısıtladı. Farkında olduğu için canı acıyacak. Klamp olduğu için sanırım ilk çiş olayı da olmadı. Klambın çıktığı an biraz ağladı. Çişi yaktı tabi ama hep maşallah canavar gibiydi😬 hiçbir hareketinden kısıtlanmadı. Korktuğum gibi olmadı şükür.
TugbAlperen Kereminannesiii sertleşme sorunu vs. Bide burda da görmüştüm birinde klipsli sünnette 1 sene geçmiş hala geri çekme felan yapiyolarmis dikişli daha zor ama iyileşme süreci daha kolay araştırmalarıma gore. Bide bı erkek için sertleşme sorunu kötü olur diye düşündüm
Ulku_06 Soe Klips ya da klamp. İyi düşünün. Biz 7aylık iken klamp olduk ve hiçççç öneriyorum. Hala içine gömülüyor ve hala sıyırıp kremliyorum. Çocuk 1 yaşına gelcek neredeyse. Kesinlikle dikişli yöntem diyorum ben. Karar sizin. İyi araştırın
Kereminannesiii Ulku_06 tamamen içine gömük mü duruyor ucu. Bu konuda pek bilgim yok oğlum da olalı bir ay olacak ucu biraz içeride bende endişe ettim. Bu hafta bir çocuk doktoruna gideceğim
Kkkubraa Soe bende 3 aylıkken yaptırdım ilgin tıpta onursal yıldız a memnun kaldım klipsli oodu çok şükür bir sıkıntı yaşamadım
cinarikomoms Kkkubraa bende yeni yaptirdim onursal beye 1 ay oldu 3 ayligz bizde şükür sıkıntı yasamadk klipsli
Kereminannesiii TugbAlperen klipsli değil ama klamp yöntemli yaptırdım oğlumu siz öyle deyince tedirgin oldum. 1 ay oldu her şey normal gibi ama yine kontrol ettirmek şart demek ki
TugbAlperen Kereminannesiii aklınizi karıştırmak istemem hepsinde olacak diye bişey yok tabiki siz gonlunuzu ferah tutun 😊 3 doktorla görüştüm ben özel ve devlet hastanesi olmak üzere ucude dikişli cerrahi yöntemi tavsiye etti
Kereminannesiii TugbAlperen doğrudur tabiki birkaç kişide denk gelse bile olabilecek bir ihtimal. Konu çocuk olunca kafalar hep karışık ☺️
TugbAlperen Kereminannesiii öyle tabi bende vazgeçtim şimdilik duruyor bakalım genel anesteziden korktugumdan duruyor şimdide 😄
Kkkubraa Soe baZsn oluyor ama doktor demişti oluyor büyüdükçe geçicek endişe edilecek bir şey yok diye