Kereminannesiii
Kabuğuna kaçıyor. Ve sıyırıyorum. Bazen sıyıramıyorum, şiş oluyor. krem var Fucidin onu sürüp bekletip tekrar deniyorum. Ve her bezleme yapmada Bu Fucidin i sürüyorum. Kurumadı gitti. Dr.a soruyorum. Dediği şu, bebeğin kilolu. Düzelene kadar sıyır ve kremle. Kilosu 13 hemen hemen. 11aylık
Keşkeeee dikişli yaptırsaydım, Keşkeeee. Çok pişmanım.