mom726272 tatlisert senin sorunun değil yönetici ev sahibiyle görüşsün seni ilgilendirmiyor ben de kiraya ev veriyorum yalıtım yapıldı ben ödedim
tatlisert Duyulurum benimde bir fikrim yoktu açıkçası. Ama herkes ev sahibi öder diyor ama ev sahibi kabul etmedi zaten
Mommyys tatlisert emlak isi yapıyorum kesınlıkle kabl etmeyin demirbaşa girer sizi ilgilendrmez ev sahibi karşılar
tatlisert Mommyys zaten yöneticimiz direk kendisini aramış. O da boyayı yaparken bana sormadınız kiracım versin demiş. Eşimle konuştular sırf tartışmaya dönmesn diye ödeyelim dedik.
tatlisert Strowberry ya oda diyorki binayla alakalı başka sıkıntı olur ben öderdim ama boyayı sizin ödemeniz gerek dedi
Liyosunannesi tatlisert bencede ev sahibi ödemeli. ama bizimde bu ay aidata ek olarak bizden aldılar.
miniktavsanim tatlisert ev sahibi öder bide eğer siz ödesenizde kiradan kesiliyor bu hep öyle çünkü kiracı vermez