Muhasebeciana tatlisert boyayida asansor bakim ucretinide ev sahibi oder. Eski evimizin asansor bakim ucreti cikmisti 11 bin lira kadar 5 taksitle 280 tl falan dusuyordu o civarlardaydi hane basi ama ev sahibimize biz kira bedelinden dusup o tutari yoneticiye veriyorduk sonucta asansoru ben kullaniyorum ama demirbastir ev sahibi oder boyayida oyuzden
tatlisert Muhasebeciana aslında yönetici de aynı şeyi söyledi ama ev sahibi siz ödeyin dedi. Bizde uzatmak istemedik.
Serife00 Demirbaş herşey ev sahibine ait. boya demirbaştır büyük ihtimal, ya aidattan ödenir yahut ev sahibi karşılar.
tatlisert Serife00 yöneticimizde öyle olduğunu söyledi hatta binada 1 kiracısı var onun yerine ben vereceğim dedi. Fakat ev sahibimiz siz ödeyin deyince lafı uzatmak istemedik
Kucukadamimm tatlisert Sende onu geri ara ben sordum başka ev sahiplerine kiracı değil ev sahibi karsiliyormus böyle şeyleri deyin
tatlisert Kucukadamimm evet eşim söyledi fakat kabul etmedi bizde fazla uzamasın diye ödeyeceğiz dedik
Purpura26 tatlisert Ev sahibi öder. Bizim mesela gider borusu patlamıştı apartmanın. Ev sahibi ödemişti. Ya da ziller değişti kameralı taktırdılar ev sahibi ödedi.
Deletedmom27337 tatlisert bina kapımızın kilidi değişti kiracıyken. Ev sahibim kiradan kes dedi ben kesmedim sonuçta ben kullanıyorum dedim 🤷🏻♀️ Eğer uzun yıldır oturuyorsam yada oturcaksam ben veririm. Çünkü bne kullanıyorum
Lulemom tatlisert daimi olan, demirbaş tarzı şeyleri ev sahibi öder. Yani boyayıda ev sahibi öder. Kiracıyı ilgilendirmez yani.
Duyulurum tatlisert prosedür ne bilmiyorum ama biz kiracı olarak apartmanda yapılan her şeyi karşılıyoruz. 50 lira aidat var, bir şey yapılınca ekstra bir 50 daha toplanıp yapılıyor genelde.
tatlisert Duyulurum benimde bir fikrim yoktu açıkçası. Ama herkes ev sahibi öder diyor ama ev sahibi kabul etmedi zaten
tatlisert Senaatalan sizin gibi düşünceli ev sahipleri azdır diye düşünüyorum☺️ Biz uzatmamak için ödeyelim dedik artık teşekkür ederim ☺️