Yanlıs yapıyorsunuz sizin ödememeniz gereklı yarın catı aktı derler onu da sıze odetır(burda kiracıya öde dıyenı de gordum) Renk hos degıl tekrar boyanacak derler (üniv de okurken oturdugum apartman bu yuzden ıkı kez boyanmıstı😅) size odetırler. Ödememek sizin hakkınız olan bır sey. Evın ıcı boyansa sıze aıt olurdu. Evımde musluk bozulsa kendım yaptırıyrm. Bebek guvenlıgı ıcın priz degıstırdık kendımız verdık. Duşa kabının tekerlerı bozuktu kendımız yaptırdık donup de haber bıle vermedık kendımız kullanıyrzuz sonucta.Camlarda sorun vardı ev sahıbımız usta yollayacagım dedı (öncekı kiracı soylemıs) biz gerek yok dedık dıye tamam dedı yollamadı. Yanı bu bıraz da sızın elınızde. Ama bınaya ne yapıldıysa kendısı odedı bır kere de sız verın demedı. Bına karar almıs boyle dıyorlar dıyoruz ev sahıbıne, kendısı halleder sagolsun