sokomel 2. El uygulamaları kullanıyorum az çok fiyatları da takip ediyorum, kafama göre şak diye 100 TL yazmadım. Aldığım fiyatı da, genel satış fiyatlarına da göz önünde bulundurarak 100 TL dedim. O kadar para veriyorum alırken yarısınında az düşüğü olarak koydum daha ne yapabilirim bilmiyorum, pahalı mı diye kendimi sorguladım da değil gerçekten. Zaten verecek heves bırakmadılar sağolsunlar. 😂