Uzaymekiii Fenty yani tabi gönül ister 30₺ ye nike ayakkabı alabilelim ama işte o öyle olmuyor maalesef 😂
eceunverkanra Fenty Merhaba🥰 2.el satis etiketimizde anne-bebek ürünleri dışındaki ürün satışlarının yasak olmasından dolayı postunuzun o kısmını düzenledim❤️ Hayırlı satışlarınız olsun inşallah🌸
ObirAnnnee Fenty Şaka bir yana nike ve vicco ayakkabılardan bahsediyoruz gayet makul fiyatları ve baya temiz duruyorlar, beğenmeyen oğluna almasın ne diyelim bacım 😂 hayırlı kazançların olsun 😂
Fenty PoncikKaan Ayy evet gerçekten anlamıyorum ne yazmam gerekiyordu, insanı tuhaf bir duruma sokuyorlar. Zaten aldığım fiyat belli, kalkıpta bu ayakkabılara 100 altı fiyat veremezdim.