Winnithepooh
Burda oda oldu biliyor musun, kadının biri çok uygun fiyata oyuncak sattı hepimiz postu gördük sonra alan kişi birkaç gün sonra dolandırıldım diye post açtı 😂 neymiş efendim kargo ücreti 40 ₺ tutmuş kargoyu teslim almamış geri yollamış, o fiyata 0 oyuncak alırmış 🤦♀️🤦♀️ satan kişinin hem oyuncağı elinde kaldı ve + gidiş dönüş 80₺ kargo ödedi. Epey linç yedi fakat terbiyesizliği takdire şayandı 🤦♀️