Pembelikaftan GoGirl çatır çatır konuşsun istemedim ki hani mamama bababa dedede dedikleri, suya farklı isim koydukları dönemi merak ettim.İki büyük çocuğum da çoğu şeyi kaçırdım hatırlamıyorum onları erken aylarda kreşe verdiğim için
GoGirl Pembelikaftan istediklerini soyleyecek kadar dillenir sandim 1 yasinda demissiniz bu bebek icin zaten bir konusma oluyor.istediklerini soylemesi icin erken bir beklenti olmus yazdigim buydu🙋♀️
Busra7125 Pembelikaftan oğlum 16 aylik anneanne anne baba dede hala mama meme Ahh diye uzatıyor elindekini ver diyor çiçeğe çice kediye miev aslana böğğ diyor 😂 mee möö süte ve suya buğ😂 arabaya abaa ablaya abba abiye de aba 😂 çatala çata Çanta diyor Cüzdana cü 😂 ayakkabiya akka Son 3 aydır geliştirdi kendini 1 yaşında 4 5 kelimesi ya vardı ya yoktu hatta bana bu niye konuşmuyor diyorlardi sanki 10 yaşındaki bebeden bahsedee gibi 1.5 yasindayiz bu kadar kelimeye rağmen hala diyorlar
RuzgarMommys Herşeye ama herşeye Dedeee diyor çıldırıyoruz artık 😂😂😂 14 aylık Bildiği kelimeler şuan Dede Mama Abla Meme Goll Anne tam demiyor söylenme bağırma gibi annii şeklinde
Nur2021 Pembelikaftan aah ah 🥰 benimki daha 2 aylik nezaman baslar konusmaya,ilk kelimesi neolur acaba 😇
Gzd35 Deletedmom0099 aynen benim oğlanda 15 aylık bu baba dede yürümüyorsa koltuk kenarlarında yürüyor emekliyor
Busra7125 Pembelikaftan ilk zamanlar alisamamistim şimdi okadar güzeldi okadar alıştım ki konusmasin narin narin 😂
Muhasebeciana Pembelikaftan annii mama dede gel gel mammm diyor istedigi seyide eliyle isaret edip gosteriyor gel gel ide 1 kez dedi 2 gun once 😃
Pembelikaftan Muhasebeciana benimki herhangi bir hayvan görünce hav der yemeklere ham der bişey isterse ıh ıh yapar bu kadar 2-3 ay önce meme istediğinde em diyordu onu unuttu