Cnskzyumt 10 aylık, mama, baba, annneanne diyor ama anne demiyor 😂 birisi görüşürüz deyip el sallasın oda el sallıyor, bişeyi istemeyince kafasını sallıyor hayır gibi, suyaaa buuuuu diyo bide 😂
Pembelikaftan Cnskzyumt el sallama oğlumda var dışarı çıkan aile içinde kim olursa uzanır beni al diye bakalım gün geçtikçe nelerini duyacağız
filtrelikahve Pembelikaftan anne,anneanne,banane,gitti,bitti,mee,mama,havhav,miyav,kışt,möö,neee,üff😂benimki biraz hayvan hastasi da😂
Pembelikaftan filtrelikahve kedi köpek gördü mü bağırır heyecanlanır hav der durur ama başka ses yok bakslım 16 Ekim’de 13 aylık oluyor belki çıkar birkaç kelime
Pembelikaftan Muhasebeciana benimki herhangi bir hayvan görünce hav der yemeklere ham der bişey isterse ıh ıh yapar bu kadar 2-3 ay önce meme istediğinde em diyordu onu unuttu
Muhasebeciana Pembelikaftan benim kizimda hanimis nehir bade dedigimizde yuzunu kapatirdi alkiş derdik alkis yapardi onlari unuttu 😃 kus gordumu heyecandan 4 doner resmen ayaginda ayakkabi yokken peslerjnden kosmaya calisiyor yurumedigi halde 😃😃
Taze1mom Pembelikaftan benim oğlan çok az kelime söylüyor yaa konuşanları görünce basım hevesleniyorum anlatamam 🤤 Sürekli kullandığı 3 kelime var baba mama dede 😂 Daha önce anne hala babaanne anane Herkül (köpeğimiz) amca dedi ama o kadar az kullanıyor ki bu kelimeleri utanmasa söylediklerini unutacak 😂
MerveeT Pembelikaftan bizimki 7. Ayda hadi hadi diyerek başladı konuşmaya 😄arkasından baba,dede geldi, şimdi 11 aylık hav hav, pis diyor, kuşlara cik cik yada pır pır diyor , bir de çok şükür mama demeye başladı yeni yeni 😄 anne hala yok 🤷🏻♀️
Busra7125 Pembelikaftan ilk zamanlar alisamamistim şimdi okadar güzeldi okadar alıştım ki konusmasin narin narin 😂
Pembelikaftan Muhasebeciana ne kadar tatlı halleri var ya bizimki de utanınca koluma doğru sokulur alttan alttan bakar gülümser ses yok
Muhasebeciana Pembelikaftan hahahha kiyamam ya gercekten her halleri cok tatli ya keske hep boyle kalsalar buyumeseler 😃😃
Hulyaemirasim Pembelikaftan arada anne ,baba,dede ,mama,meme,hav hav bi ara gitti atti diyodu suan demiyo 🤣