mihrosum mikrobik ishal demisti doktor bize önce normal yeşil su gibi ediyordu sonra kanli etmeye başladi antibiyotik de dahil bir sure kullandik.Artık et olmustu poposu aldirmiyordu.kokusu o kadar kotuydu ki hrmen anliyordum ettigini.
Kuzenimin oglu da amip olmustu o baya kötüydü hatta teşhiş koyamamişti ilk gittigi doktor ama duzeldi o da.düzeliyor yani.Rota degil degil mi?