mihrosum merhaba canım benim kızım 3 hafta olacak önce sabahtan akşama kadar kustu o gün gün için de ishald3 başladı ishali başlayınca ben suyuna limon tuzu atıp içirdim ama sık sık değil tabi salgın olduğunu biliyordum 2 gün sonra oğlumda kusmaya başladı acile gittik reflör verdiler oğlumun da kusması geçti ishale döndü ama bize amip denilmedi su gibi yapıyorlardı kızıma suyun içine limon tuzunu atıp içirmeye devam ettim ve kesildi şükür oğlumun dq 1 hafta sürdü ishali o 2 buçuk qylık olduğu için ona yapamadım tabş bunu reflör verdim işe yaramadı kızımın ishali yerini öksürüğe bıraktı antibiyotik tedavisi görüyor ve pek bişeyi yok şükür oğlumda da aynısı oldu ishal yerini öksürüğe bıraktı doktor böyle böyle toparlanacak dedi bitmeden yeniden başlıyor sanırım nasıl bi salgın anlamadım çocukları mahfetti umarım kızınız bir an evvel toparlar kendini canım 🤲🏻