Arenilay- kuzum benim kızım amip kanlı ısalımız 4 gundur sadece ates dusurucu atesinı dusuruyor.surup vermesem cocuk fenalasıyor. Muz desen gunde 1 bazen 2 yiyor. Yogurdugun ıcıne 2 kasık nısasta atıyorum normalde anında kabız eder ama banamısin demiyor. Isal kesici, probıyotık, antibiyotik kullanıyoruz yok hala tık yok. Kahve vermedim sadece. Onuda verecem bugun
Cola bile verdım cocuk sok oldu 🤭 Allah kimseye vermesin ne beter bir sey bu. Normal ısal gıbı degıl kuzum mikrop bu