Ahanife Minikkusum kaşık kaşık yiyorum Canım yerken midem bulanıyor ama bebişim için katlanıyorum 😊 faydasınada görüyorum sanırım😊
Milam16 Ahanife biogaia damla al canım iyi geliyor benim bebeğimde 34 günlük ben bi arkadasımdan duymustum damladan baska bişey fayda etmedi
Ahanife Milam16 Canım agulineyle maflor kullanıyorum az da olsa rahat ama ben de çok duyuyorum biogaiayı inşallah bir aldırıp onu da deneyeceğim
Ahanife Milam16 her bebeğin bünyesi farklıdır tabi canım kimi iyi diyor kime ne kullandıysam yaramadı diyor ama denemekte fayda var denemeden de bilinmez sonuçta
aysesarioglu Ahanife ben yapıyorum tadini cok da seviyorum laktozsuz süt yulaf bide icine cilek muz falan dogruyorum cok lezzetli oluyor ara öğün olarak 😊 süte de katkısı var bence
Ahanife aysesarioglu ben de hep araştırdım Canım senin yaptığın gibi yapıyorlar ama işte gaz belası yüzünden sütten korkuyoruz laktozsuz süt gaz yapmıyor mu neden onu tercih ediyorsun😊😊
aysesarioglu Ahanife evet gaz yapmıyor o yüzden laktozsuz kullaniyorum 😊 sanki tadi da daha güzel gibi normal sute gore 😊
Aybukealtintas Ahanife ben sabahları sütle karıştırp kahvaltı olarak tüketiyorum ama süt arttırdığını sanmam çünkü besinler süt arttırmıyor, süt ancak bol bol su, uyku ve emzirme ile artırıyor
Ellaynagme Yulafi pilav gibidd pisirebilirsin suyla yada sutle. Evet yulafin sut arttirici etkisi var
Milam16 Dorukmommy hemen etkisi oluyor ıkınması oluyor ama en azından gazından dolayı aglamaları olmuyor
Btn47 Ahanife süt gaz yapıyormuş bende hurma incir ceviz badem yulaf kakao. Robotta çekiliyorum yuvarlayıp yiyorum