Sormayın. Bugün Rota aşısının 2. Dozunu lamy sağlık ocağına gittik. Hemşire çocuğun ağzına dokemedi ilacı bir türlü hepsini tükürdü oğlum. Son 2 3 damlasını boğazının içine doğru sıktı kaldırınca onu da kustu. Ben şimdi ne yapacağım, oğlum hiç yutmadi neredeyse. Boşuna mı gitti aşı şimdi. Hemşire utanmadan bir de bu aşı gereksizdi zaten demesin mi. Kötü bir gündü.