_caglabebek Bizim çocuk doktorumuz aşıyı alıp gelin ben yaparım dedi.Sağlık ocağımızda ki doktorumuz da Rotayı kesin yaptır al gel ben yaparım dedi…
Burda bu tarz çok şeyler okumaya başladım Sağlık ocakları ile ilgili falan neye göre herkese farklı davranıyorlar anlamadım.