Aslında bebeklerde öğürme refleksi var. Benim kızım 7 ayı bitirdi ama ben ek gıdaya başladığımızdan beri sadece çatalla ezerek veriyorum. O yüzden pütürlü yemeye alıştı. Bence sizde ufaktan başlayın. Korkmayın inşallah bir şey olmaz. Doktorumuz asla blender falan yaptırmadı, iyi ki yaptırmamış.