9 ay 10 günlük oglum. Emekliyor tutunup kalkıyor sıralıyor. İki gündür elini bırakıp 2-3 adım atıyor. Anne baba dede ve gel diyor. Ek gıdayı daha yeni yeni alıyor. Şimdiye kadar ne verdiysem yemedi. Şu an blw yöntemiyle az da olsa yemeye başladı çok şükür. Uyku düzenimiz hiç yok saat başı uyanıyor. En sevdiği aktivite saç çekmek 😅