masalperisiii
Nurer
Ruzgarsmummy
1 ocak doğumluyuz bizde :)
Alt 2 üst 4 dişimiz var toplam 6 tane.
Bizimki emeklemiyor maalesef sadece komando gibi sürünüyor onuda kısa sürekli yapabiliyor çünkü yoruluyor :)
Ek gıda da çok şükür ben hiç ilk gün bile püre vermedim çatalla ezip vermiştim o yüzden Pütürlü sorunumuz yok ne olsa yiyiyor ama 1 haftadır çok iştahsız.
Ve 1 haftadır geceleri milyonkere emmek için uyanıyor. Özellikle uykusuzluktan bayılmak üzereyim var mı çaresi :(