Urazasln1 zorunluluk yok tabi ama ben makyaj yapmadığımda esofman tarzı ev kıyafetleri ile evde gezdiğimde üstümdeki rehaveti atamıyorum. O sebeple uyanır uyanmaz cildim temizler serumlarımı sürerim, makyajımı yaparım. Makyaj dediğimde bir baz, bir liner, bir maskara.