Urazasln1 makyajlı kısmen ama bakimliyimdir. Hergun duş alır saçımı örer yada düzgünce toplarım. Zaten makyaj pek sevmiyorum. Cildim iyi durumda özel gün dışında far fondöten falan hiç kullanmıyorum. lavabonun yanında 1 rimel ve renkli dudak nemlendiricim var. Gözümün önünde tutuyorum ki görüp süreyim diye. Oda zaten 1 dk mı almıyor. O ikisiyle zaten o yorgun soluk Halim kalmıyor. Saçlarıma da sürekli bakım yaptığım için fonsuz hâliyle bile düzgün duruyor. Ki saçlarım röfleli yani bakım yapmasam taranmaz bile. Yataktan kalktığım şekilde gün içinde evde dolaşmam. Sabah uyanınca ilk işim normal rahat birşeyler giyerim. Zor değil ki bunlar.