Urazasln1 fondöten masum değil zaten her gün sürülürse cildi yorar dışarı çıkmadığım zmanlar hariç genelde sürmem hiç. Ama evdeyken modumun yükselmesi açısından rimel ruj far kullanırım sürekli saçımı fonlerim iki güne bir her gün roll on kullanırım afedersiniz tüy çıkmasına tahammülüm yok o yüzden sürekli özel bölgem koltuk altım vs. Tertemizdir tüy vs. Olmaz hatta eşim de ilk başlarda söylerdi sende tüy yokmu hiç görmüyorum diye 😂😂 kaş bıyık ayda bir kere alırım saç boyami ihmal etmem yani eşime karşı en önemlisi kendime karşı bakım yapıyorum tabiri caizse mis gibi kokarim sürekli ,😂