busrasilra14 Urazasln1 bende yapmiyorum kiyafetimi degistirim esim gelmeden ( daha guzel bi pijama tamimi giyerim 😋 arada birde rimel surerim esim zaten makyaj sevmez niye yaptin biryeremi gitcez der hemen 😅
Evsaanne Urazasln1 ya çocuktan önce de yapmazdım zaten öyle çok makyaj yapan biri değilimdir şuan da yapmıyorum bir yere gidilecekse o zaman alasını yaparım tamamdır benim için
Gtmz Lizbon regl zamanı dışında yapamıyorum demissiniz ya ben de anca o zaman yapıyorum rimel falan regl harici abdest alindigi için süreki makyaj yapılmıyor demek istedim o alaka yani
Lizbon Gtmz Anlayamadım tabi namaz kılan insan için normal dediğiniz şey. Bende modum yükselsin diye yapıyorum valla yoksa suan hava yagmurlu böyleee bir uyuyasım var ki 🙄
lalbg Urazasln1 çoğu zaman yapıyorum çünkü eyeliner ve rimel olmadan kendimi kör gibi hissediyorum☺️ Ama ruj fondöten falan kullanmıyorum.
Lizbon Gtmz ahh öyle keske olsa :( hadi benim oglum 27 aylık ama uyumamak icin her türlü seyi yapıyor ne yazık ki
Duyulurum Urazasln1 herkes kendini sevdiği halde olmalı bence. Eğer makyajsız özensiz hissediliyorsa her gün yapılır ve çiçek gibi olunur 🌼🌺 ama onsuz da bakımlı hissediyorum diyen de onsuz çiçek gibi olur 💞💖