sademinannesi Defne0111 anne sütü alan çocuk obez olmaz ki bence boş yere gidipte şu virüste çocuğa dokundurtmayın benim kız kardeşimin bebeği de 7 aylık 9500kg benim kızımda 4 aylık 7500 kg herhangi bişey demediler anne sütüne devam bu şekilde denildi
Tgul Defne0111 3,680 gr dogdu. Önceleri çok kafayi takıyordm bu kadar hızlı kilo almasına sonra düşündüm zaten yürüyünce dis cikarnca vs zayiflycak yavrum takilmamaya karar verdim 😁
Defne0111 cicekannesiii doktor öyle söyleyince kafam karıştı bu doktora ilk kez gittik Daha önceki doktorumuz bişe dememişti anne sütü alıyor diye
Senaatalan Defne0111 Benim kızımda çok tombikdi 4 aylıkken 2 yaş kıyafeti giydiriyordum 🙈 şuan 27 aylık çok şükür iştahı güzel fakat çok hareketli olduğu için 13 kg siz yinede kontrole götürün fakat içiniz rahat olsun 🌺
Tgul Senaatalan maşallah 😊 benim bebisde 2 aylık 1 yas kiyafeti giydiriyorum malesef o kadar aldığım yeni dogan takımlarını hic giyemedi😁😂
Aybersa Defne0111 merhaba benim oğlum da 10 kiloydu ,anne sütü ise obez yapmaz vs deyip ,hiçbir yere yönlendirmediler, hareketlenince veriyorlar zaten , 7. Ayda emekledi kilosuna da rağmen😂
acemiannis Sütünüz çok yağlı olabılır ama anne sütünden obezıte olmaz dıye duymustum ek gıdaya gec baslarsınız ya da siz yedıklerınıze dikkat edersenz daha az yağlı yemek vb süte gecıyor sonucta bı doktora danısın
Kk41 Defne0111 Bebeğim 6 aylıkken 10.5 kiloydu 8 aya kadar her ay 1 kilo aldı. 3 aydır kilosu durdu gram gram alıyor. Boyuyla ortantılı gidiyor.Sizin aylarınızda obez olur falan dediler. Ailece iriyiz gerçi biz ona yorduk😂 ilk 2 ay mama takviyesi vermiştik sonra bıraktık
Defne0111 Kk41 maşallah cnm bizde ailede yok ama süt yarıyor demek ki anne sütü aldığı için babada normal geliyor aslında
AyazMerve Defne0111 benim oğlum da öyleydi ama doktor hiç sağlık sorunu olarak bakmadı ve normal sadece üst sınırlarda dedi . O zamandan sonra kilo alımı yavaşlıyor zaten , 10 aylık olmak üzere ve 12.5 kg . Hareket ettikçe de normalde dönerler 🤍
Betim Defne0111 13 aylık oğlum 10 kilo , normal diyor doktorumuz , bi baktırın değerlerine içiniz rahatlat
Defne0111 Betim Adana’ya gidicez on gün sonra izne Antalya’da sıra yok hemen bütün hastanelerde öyle gidince götürücem bu gün sıra alıcam
Deterjanhanim Defne0111 benimki de tombuldu baya hala da öyle ama hareketlendikce gidiyor kilo. Bir yaşından sonra zaten az alıyor kilo boy da uzayınca esitleniyor. Tabi siz yine de götürün doktor tavsiyesine uyun da endişe etmeyin. Bı sorun yoktur insallah
Rikaa Defne0111 bizimki de 6.ayda o kilodaydi. 9 aylik 11.500 kg suan. Kilo alimi yavasliyor ben artik alicagini zannetmiyorum cunku emekleme ve harket basladi
Defne0111 Rikaa saol canm genel olarak anne sütü alıp kilolu olan bebekler hareketlenince zayıflıyormuş
Rikaa Defne0111 bizimki 6 ay anne suty aldi 3 aydir mama veriyorum. Hepsi zayifliyor kafaniza takmayin. Ben de skerr hastasi mi diyordum 50 tane test yaptirdim. Bosuna.
Vivalaarya Defne0111 Benim kızım da 6 ay 1 haftalık neredeyse 10 kilo. Anne sütü obezite yapmıyor. Bize de ek gıdada ve yürümeye başlayınca zayıflayacak dendi.