Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aya bir hafta var iki saat önce kontrolden geldik bebeğim 10 kg 300 gr doktor çocuk endokrinoliji ye götürmemi söyledi hormonlardan olabilir dedi yada annneden babadan genetik yinede baktıralım dedi bu arada sadece anne sütü alıyor öyle saatlercede emmmez en fazla on dk demekki sütüm kızıma yarıyor varmı yaptıranlar böyle yada bebeği küçükkken tombiş olup zayıflayan 😊