Defne0111 etraf der de der. Zayıf görseler zayıf derler.. Bende çok sordum etrafıma ama herkes kilosunun çok yerinde olduğunu ve toplu olan bebeklerin daha az hastalandigini söylediler. Bi cok tanıdığım kendi bebeklerinin daha kilolu olduklarını söyledi. Simdi tabi okullu olmuşlar hep ve kilolari gayet normal. Mesela bi tanıdığımin cocugu da bebekken cok zayifmisti. Simdilerde baya toplu istahli bir çocuk yani yaşına göre kilosu da fazla diyorlar. Yani sonuc önemli 😊