Gamzeburkan Esra_egemenn 40+6 da doğum yaptım hiçbir belirtim yoktu gece hafif sancı girmeye başladı akşamına doğum yaptım ☺️
busra_tarkan_47 Esra_egemenn 42+4 gün nişanın geldi öyle gittim günü geçtiği için baya yatırdılar ama 3-4 saat sonra baktılar.sqncim yok suni sancı verdiler 15 saat sonra doğdu.cok zordu ama kızım şuanda 20 aylık 😊😊
Bulutiko Esra_egemenn ben 40+2 de doğum yaptım. Doktorum bekletti 40+2 ye kadar vede o güm doğumu başlatıcaktı bir fitil koyarak sonrasında da suni sancı vericekti çünkü nişanım gelmişti amaaa tamda aynı gün doğumu bu şekilde başlatmak için hastaneye gittim ve hastanede suyum geldi tüm bunlara hiç gerek kalmadı süreç kendiliğinden suni sancı filan almadan ilerledi. Yani sezeryanlık bir durum yoksa doktorunuzla görüşüp normal doğum sürecini başlatabilirsiniz belki
Esra_egemenn Bulutiko benim 3 gündür geliyor nişan bugün de büyük bir parça geldi yarim saattir de yürüyüş yapıyorum
Cigdemss Esra_egemenn ben 40+4 te doğum yaptım sancım vardı açılmadı sezaryen oldum. Ama çok rahattı yani başta çok üzülmüştüm ama iyiki sezaryen olmuşum. 3 günde toprladım evimin işlerini yapıyordum. Sütümde hemen geldi doğum öncesi pompa ile tetikledim. Bol su ve doğumdan sonra sıcak duş aldım 2 kez . Takmayın düşünmeyin hayırlı ve sağlıkla doğsun.
Nilunas Esra_egemenn 40+5te doğurdum. Yatışımı verdi doktor daha fazla beklememek için.Sizin doktor bişey demiyor mu?
Balarisi_melisEla Esra_egemenn ilk dogumumda 41 haftalikti benim 😀aynen Bende ilk doğumda coookk saatlerce sancı çekmiştim ama ikinci daha kolay
VMS Esra_egemenn gec geldi diye sezaryen olmak zorunda degilsiniz ki kilosu bas cevresi suyu uygunsa her zaman normal dogum olur sadece iyi bir doktorla devam etmek onemli
Ozlem_78 Benim şu anda 11 günlük bebeğim bende 40+6 da doğum yaptım normal doğum korkma derim 41 de hala normal doğum yapmak istediğini söylersen suni sancı ile dogurtuyorlar etrafımda Olan oldu ama kesinlikle belden değil damar yolundan al suni sanciyi
SeSa24 Esra_egemenn yani normal doğumda çabuk toparladıysanız acı eşiğiniz yüksektir sezeryanda olsa çabuk toparlanırsınız demek istedim ben aslında yeter ki yatmayın ısrarla ağrınız da olsa yürüyün hep hareket edin
Bulutiko Esra_egemenn o zaman sizinde az kaldı bence benim nişan geldikten 5 gün sonrada suyum geldi ve doğum başlamıştı
Nilunas Esra_egemenn açılmam ve sancım yoktu bebim sezeryana döndük inşallah siz benim gibi boş yere sancı cekmezsiniz🤗