Esra_egemenn 42. Haftada doğurdum bebeğim kanala girmedi 1 gece rahim ağzına ilaç koydular açılma olsun diye oda olmadı ve sezeryan oldum çok korkuyordum sezeryandan ama hiç korktuğum gibi olmadı direk kalktım yurudum her işimi kendim yaptım bebegime kendim baktim çabuk ayaklandim hatta doktor igne vermisti onun için her gün yürüyerek sağlık ocağına gidip geldim korkmayin😊