40+5 de suni sancıyla doğum yaptım kontrole gittim açılmam varmış ama bende tık yok 😀 doktor yarin seni yatıralım.gözetim altında tutalim dedi hastaneden çıktık aksama kadar 3 cm acilmayla sokak sokak gezdim eşimle ertesi sabah gittik yatısım yapıldı doktor bi geldi suni sanci takıcaz dedi👀esime dedim kalk gidelim ben istemiyorum😀 ama.çok şükür 2.3 saate doğurdum