Esra_egemenn yatak istirahatliydim bana yata yata doguramazsin sancin yok pilates topunda ziplayamiyorsun o bebek kanala inmez yok efendim perine masaji yapmadan olmaz bilmem ne diyip durdular. Doktorumun onayiyla tibben bebegim iyi durumda oldugu icin bekledik. 40+5′te sifir sanci ile suyum geldi hastaneye aksamustu 4te yattim, gece 2ye kadar sancim olmadi, sabah 7:32′de bebegim kesisiz normal dogum ile kucagimdaydi sadece 3 hafif yirtik ile. Bana forumda “bebegini riske atiyorsun” dediler aglattilar oysa doktorumla her saniye takipteydik.
Kisaca tıbben bebeginiz iyi ve doktorunuz beklemeye onay veriyorsa her sey yolundaysa bebeginize ve kendinize guvenin.gunu gelince bebis hop diye geliveriyor. Benim doguma giderken bile nst’de sancim 60ti, aletlere kurallara laflara takilmayin hic. Allah ol diyor oluyor. Saglikla kucaklayin insallah🙏🙏🙏