Aybukemm Banu- benim kızım uyumuyor 😅 birde gebeyim ama yapıyorum mecbur düşün daha yatağımı bile toplayamadım
trn-mom55 Aybukemm misafir dediğim ailem 😂 ben de çok sık misafir ağırlamayı sevmem zaten bebeğim var ama çocuk yokken çok ağırlardım çata gelin yemeğe gelin kahvaltıya gelin şimdi amca kendime yetişiyorum
aylizinannesiii Aybukemm patlıcan kebabı (eşim balcan der) 😀 salata ayran yeter iki kisiyiz zaten kızımın yemegi ayrı oluyor zaten 😀😀
Duyguss21 Aybukemm teşekkür ederim canim biz urfaliyiz burda ana yemektir evlerde icli kofte oldumu salata maksimum çorba yaparlar iki kisiyiz biz sadece salata tercih ettik
Aybukemm Duyguss21 Hm anladım canım bizde içli köftenin yanına mutlaka mantı yaparız ben çok yakıştırırım
Aybukemm Pares ben balığın yanına süt ürünleri pek tüketmiyorum zehirlenmeyim diye çocukluktan beri 😅 aslında bir şey olmazmış balık tazeyse ama alışkanlık herhalde yoğurtlu meze yazmışsınız okurken korktum 😅 afiyet olsun
FZC Aybukemm basit aslında yapımı hamur yoğurup açıyorsun kesip harcı koyup üçgen şeklini veriyorsun aslında mantı matik die şeyler varya onlarla daha kolay yapımı