Aybukemm Duyguss21 Hm anladım canım bizde içli köftenin yanına mutlaka mantı yaparız ben çok yakıştırırım
Duyguss21 Aybukemm her yer farkli kuzum bizdede kalabalik misafir olursa aparatı olur dolma icli kofte vs ama ev ahalisi ana yemek olarakta yer
Aybukemm nursocum birisi daha yazmış içli köfte diye ben sizden duyuyorum ana yemek olarak içli köfteyi afiyet olsun çoook severim
bikerem Aybukemm evet tavuklu yapiyorum,bu sefer koyden horoz gelmisti suyunu degerlendireyim dedim.muhallebisini yani hamur kismini asla yapmam
nursocum aylizinannesiii valla bende anneme yaptırıp buzluğa atıyorum yoksa elimden gelmez böyle şeyler