Anneyok1 veriyorum mutlaka yap ama. Gramaj vermiyorum onu kendine göre ayarlarsın
Kıyma, ekmek kırıntısı, 1 soğan 1 diş sarımsak yarım çay kaşığı karbonat, 1 yemek kaşığı üzüm yada dut pekmezi, kimyon karabber, pulbiber,tuz. Soğan ver sarımsağı rendeleyip suyunu sıkıyorum. Sonra bütün malzemeleri güzelce yoğuruyorum. Ne kadar çok yoğurursan o kadar güzel olur. Sonrasında da en az 1 saat dolapta dinlendiriyorum. Pişirirken de kızartmıyorum ben. Yağzıs tavayı iyice ısıtıyorum. Isınan tavada arkalı önlü pişiriyorum kendi yağını salıyor zaten. Çok güzel oluyor dışarda yediklerimiz gibi.
Kıyma hafif yağlı olmalı bence. Hatta şöyle 150 gr kadar kuzu kıyması da karıştırırsan dha lezzetli olur. Sevgiler efenim 💜