Aybukemm keşke senin postunu görseydim ben görmeden yeni post açtım, hatta keşke notlardan direkt fotoğrafla paylaşsaydım saati belli olurdu yarım saat önce yazdım kaydettim 😂😂 o zaman ben de postuma beklerim. Ben günlük menü yazmadım biraz ağır misafirimiz gelince ne yapacağız diye çok düşünüyoruz ya ona kolaylık olsun diye aslında