Mavisim1221 Lonewolf her sabah düzenli bi şekilde aç karnına yeşil çay yapıp içine 5 6 adet karanfil koyup iç canım. Emzirirken de içebilirsin
Minikkus7 1621annesi ben almadım.ama veremiyrm da doğumdan bana.kalan 14 kilo ben 25 ile doğuma gittim aşırı.sistim doktor hep.odem dedi ama demekki değilmiş
1621annesi Minikkus7 benım ki ödemmiş demekki ama ilk cocugumdan 5 kilo kaldı hepten gitmiyo umarım birgün verebiliriz
Minikkus7 Bilgegamze aynen disari çıkarken sinirim bozuluyor benimde ben 25 le girdim 11 gitti hala aynı ne aldım ne verdim dikkat etmesem.kesin emzirirken de alırdım bi 10 kilo versem.rahatlayacam ama olmuyor
uykucukoala 1621annesi buranın bi uygulaması canım Google playden indiriyorsun kullanıcı adım susyoksainanirim ordan bana yaz buradan bişey desem hemen uyarı alıyorum hatta hesabı kapatıyorlar
Prensesannesiiiiii sunbaby trend yol canım üstte resim atmıştım ama çok memnunum gören diyor ne kadar zayiflamissin 😁
1621annesi uykucukoala bende aldım uyarı bi kere grup çağrısı yaptım diee oysaki yanlış bişe dememiştim😀😀😀
Prensesannesiiiiii sunbaby canım ben de emziriyorum hala 6 aylıkken başladım ve sutumde azalma olmadı hatta arttı 😊