Prensesannesiiiiii Gokcehanim trend yol canım o çayı kullanan arkadaşlarım bayağı kilo verdi bana da onlar önerdi ben de aldım ve çok çok memnun kaldım 😊 yarın ölçüm günüm yarın paylaşırım farkı geçen haftayla 😊😊
Ceyo0666 1621annesi bende emziriyorum spor ve diyet yaptim 15 kilo verdim 4 ayda Sabahlari hindistan cevizi yagiyla kahve yaptim leslie yaptim az yemege 2 ogun 1 ara ogun olarak yaptim tavsiye wderim caylara gerek yok bence 💕
1621annesi Ceyo0666 h yağı tadını beğenmedim içemedim daha dogrusu 😕aslında azmetseö veriyorum cok güzel
1621annesi Prensesannesiiiiii birtane buldum starlife die cok araştırdım sizim dediğiniz çay gibi emzirem annenlee 3 aydan itibaren kullanabiliyomui
Zeybey 1621annesi bende 20 gün oldu o çaya başlayalı çok süphede kalmıştım işe yarar mı yaramaz mıı yalan mı değil mi diye. 76dan 70e düştüm. Hem çayını hem detox hemde termal taytını aldım. 500 civarı tuttu hepsi ama gidiyor kilolar. 🥰
Prensesannesiiiiii 1621annesi oda olabilir canım bu çayı cevremdekilee çok kullandı ve herkes çok memnun bende o sayede aldım 😊
Ceyo0666 1621annesi turk kajvesi icine koyun pistikden sonra tarcinla , yaninada 1 tane hurmayla tuketin pek bello olmuyor tadu
Masalina 1621annesi bebeğin kaç aylik bilmiyorum ama ben sadece su içerek zayıflamıştim. 3 günde 1 damacana su içerdim. Doğumdan önce 53 doğumdan sonra 78 doğumdan 1 yıl sonra da 51 e düştüm şuan kızım 26 aylık kilom hala 51 52 . Çaylara güvenme derim.
1621annesi Masalina yaa ne kadae güzel ama benim em büyük sorunum su içememek aslında cok taraftar değildim ama cevremde cok kullanan var o yüzdej bende denemek istedim bakalım inş bende sen gibi zayıflarım 🤭
1621annesi Gyyildiz bende başlıyım inşşallah tecrübelerimi paylaşıcam bakalım olumlu olumsuz ne varsa 🙂
1621annesi Zeybey bende termal korse var sıkan taytlardan var onları kullanıcam jelini aldım bende çatlaklar için filanda işe yarıyormus ayy inşallah yarar söyle 60 65 düşsem gene iyi 🙂🙂🙂
tubbaaa 1621annesi Herbalife çayını kullanan var çevrem de emzirirken ama doktoruna sorup mu aldılar fikrim yok
1621annesi tubbaaa ben onun böyle toz halindeki karışımını kulşandım cok işe yaramadı bemde sanırım hepsini bir almak lazım
Ceyo0666 tubbaaa hamilelikten once esimle birlikte kullabmistik verdiginiz kilolari geri aliyorsunuz maalesef
1621annesi Minico canım normalde cay 160 tl jel 95 tl ben 185 ikisini aldım suan kampanyaa varmış ins zeynepilestarlifezayıflama die sayfadan istersen bir göz at derim
1621annesi Merve1134 bu çayda öyle bişe susatıyormuş cok su içmeni sağlıyormuş bakalım deneyip görücez artık
1621annesi Prensesannesiiiiii cok sevindim bunu duyduguma bende inst aldım bi sayfadan zeynep ile starlife die suan indirimdeydi ikili set aldm hemen
Masalina 1621annesi mesajini yeni görüyorum. Bebegin 3 ayliksa ve emziriyorsan zayiflamayi unut canim sen. Bol bol Makarna bulgur kuru fasulye ye bebeğine süt olsun . İcebildigin kadar da su içmelisin tabi ☺️